Mindfulness & Slaapproblemen

raaaf nacht

Door Mindfulness nemen slaapproblemen en slapeloosheid af, je slaapt beter en dieper. Dit zijn bewezen resultaten uit onderzoeken met mensen die leidden aan slapeloosheid en een 8-weekse Mindfulness cursus volgden (MBSR, Mindfulness Based Stress Reduction). En ook wij horen dit elke keer opnieuw terug van onze deelnemers.
Als je slapeloosheid hebt herken je misschien wel dat je voor het slapengaan een soort angst ontwikkelt en daardoor kom je in een vicieuze cirkel terecht. Met onze adviezen en Mindfulness-vaardigheden doorbreek je deze cirkel.
Mindfulness als slaapverbeteraar het werkt echt!

Deze training vraagt wel inzet, Mindfulness is een manier van leven maar ook een vaardigheid die je kunt leren. Het echte leren gebeurt tijdens het dagelijkse oefenen thuis. Wie deelneemt verbindt zich om gedurende deze 8 weken minstens drie kwartier per dag  voor zichzelf te reserveren en thuis te oefenen. Dat wat jij erin stopt haal je er uit, niet omdat je het moet maar omdat je o.a. gewoon lekker wilt slapen en een ontspannen nachtrust wilt.

Blijf er niet mee rondlopen, start met een 8-weekse Mindfulness training (MBSR) en met enkele weken merk je al verschil!

Voorafgaand aan definitieve deelname aan één van onze Mindfulness-trainingen hebben we altijd eerst een (kosteloos) intakegesprek om elkaar te ontmoeten en te bespreken of  Mindfulness iets voor je is, en of dit moment ook geschikt is om te starten. Wij zijn bereikbaar op 06-53 894 205 (Monique Doderlein de Win).

Voor meer informatie zie ook onze  8-weekse Mindfulness basistraining.

 

 

Aanmelden en informatie Mindfulness Centrum van Zijn